Haha här ligger jag och chillar i min säng, har lite tråkigt så ska svara på massa sånna där frågor, har aldrig gjort en sån då får väl testa! ;)
 
 
 
Sparar du eller slösar du pengar?-Jag gör faktiskt både och, jag är sjukt noggrann med att spara, men sen slösar jag för mycket och måste ta från dom sparade pengarna hahaha!
Vilket är ditt favoritspel?- LÄTT COD!!
Har du någon du kan berätta allt för?-Jaaaa det är väl klart, mina mannar!
Har du en hemlighet som bara du vet?-Hmm, nej det tror jag inte haha
Vilken är din favoritmat?-Favoritmat? Det är inte mycket som jag inte gillar så kan inte svara på den. 
Vilken är din favoritdricka?-Cola just nu faktiskt, eller typ flädersaft
Hur ser en perfekt frukost ut?-En stor jädra hotellfrulle med typ massa äggröra, bacon, mackor med massa olika pålägg!
Är du mycket på Facebook?-Ja det är jag väl, men mest instagram


Vad är ditt drömjobb?-Jobba med djur på något sätt, har så länge som jag kan minnas velat jobba med apor!
Drömmer du ofta?-Jaaa men det gör väl alla?
Saknar du någon?-Vet inte faktiskt haha, men tror inte det
Vad är det bästa som hänt dig?-
Vad är det sämsta som hänt dig?-Den frågan vill jag inte gå in på
Hade du kunnat ändra på det sämsta?-Nej, eller jo det hade jag väl kunnat på ett sätt..

Tycker du om att städa?-Haha välkomna in på mitt rum så kan ni få avgöra den saken!
Är du slarvig med dina saker eller väldigt rädd om de?-Jag är nog rädd om dom men är satans glömsk så kan glömma bort väldigt lätt vart jag har lagt mina grejer.
Vad är din största fobi?-EEEEH, jag har nog ingen så stor fobi faktiskt.
Tror du att du kommer övervinna den en dag?-...
Hur många timmar per dag sitter du vid datorn?-Jadu, kanske 2-3, sitter alltid med den innan jag lägger mig
Vem är mest lik dig av alla du känner?-HAHA jag får väl säga Mirela, väldigt många säger att vi är lika vilket vi är ibland faktiskt ;)

Något du aldrig skulle klara dig utan?-Min familj, mina vänner och typ, pengar hahaha!
Vilken är din favorit Marabou?- DAIM!
Är du allergisk mot något?-Tror jag kan vara lite allergisk mot bett av typ blindingar och myggor för jag får svin stora bett 
Vad var ditt senaste köp?-En tankning av min bil, KUL 
När går du och lägger dig en vardag?.Efter 11 iallafall, olika varje dag ju
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?-Ut och resa, LÄTT!! Och sen hade jag tamefan köpt en audi!
Nämn en sak du är nöjd med över dig själv?- Mina tänder tror jag..
Är du kär just nu? - Nej de är jag inte
Har du kysst någon idag? - Nenenene
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Jajamensan!
Har du ett förhållande? - Nej det har jag inte, men ska allt haffa nån till hösten, då är det nog hemskt att vara singel!
Om nej, varför inte?- För att det är skönt!
När går gränsen vid otrohet? – Strul tror jag 
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Skulle jag aldrig vara mot någon jag gillar.. blää
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Tror faktiskt inte de, möjligtvis i mellanstadiet haha!!
Är du romantisk? - Asså, jag kan uppfatta mig själv som väldigt omysig, men om jag är med någon jag verkligen gillar så kan jag vara det.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej
Är du svårflörtad? - Hahahah, har varit extremt svårflörtad men jag tror att det börjar bli lite bättre på den fronten.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – Hahah ja!
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - Jaaaa de är väl klart, men på skoj.
Har du haft sex med över 20 personer? - Nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Både och 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Neeeeeeeej
Är du en bra pojk/flickvän? - Ja det måste jag säga
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? – HEHEHEH hemlis! ;)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Hahaha det måste vart för typ 4 årsedan av mitt ex! 
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?- Ja men typ i 2 veckor, hahahah
När fick du din första kyss? - Minns inte men jag var väldigt feg i yngre dagar
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - oj det vet jag inte, kanske runt 20år?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?- Nej förfan
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - HAHAHAH aldrig i livet, så jävla weird!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Hmm, asså jag gillar den där avslappnade stilen fast man ändå vet hur man ska klä sig eller ja, man klär sig snyggt samtidigt.. Sen slår ju verkligen inget en kille med skjorta och kostym!
Vad skulle du göra för den du gillar nu? – Jag gillar ingen just nu, men om jag hade gjort det så hade jag nog kunnat göra mycket
 
/Erica

Kommentera

Publiceras ej