Vi är ju sämst på att uppdatera Asså hahah!! 

I helgen har det varit mycket drickande för min del, i fredags var det fest hemma hos Jim. Jag och Matilda GICK hem till henne och de tog ungefär 2 jävla timmar, de tog sjukt lång tid också för tillslut gick jag och blundade när jag gick (inte jätte nykter)! 😁

På lördagen hade vi överaskningafirande för Martina och Andersson, det var väldigt lyckat tyckte jag. Vi hade gjort 3 rätters och lite lekar, sen drack vi och drog vidare på en fest, när vi kom hem blev det bada i badkar haha! 😂

I måndags var det måndagsklubben, riktigt jävla kul haha, förfestbussen var nästan det roligaste typ. Detta var den enda gången jag har haft chansen att gå på måndagsklubben för jag jobbar ju varje tisdag nästan 😔

OCH idag är jag på okänd destination, men snart är det nog dags för hemgång, ska titta förbi Märta för hon flyttar idag!! 😄😄😄💪

Här får ni en bildbomb från dessa dagar! 

/Erica 

Fredag 





Lördag 










Måndag 





 
Idag 


Kommentera

Publiceras ej